×
InterAutologo

5. Czy mogę odebrać kupiony samochód za pomocą wirtualnej wizyty ?

Częściowo tak. Procedura wygląda następująco**:
- w przypadku gdy Klient chce uniknąć wizyty w salonie lub skrócić ją do minimum, istnieje możliwość umówienia wirtualnego przekazania samochodu Klienta
- Pracownik salonu zdalnie prezentuje kupione auto, wyjaśnia funkcjonowanie systemów oraz pozostałe ważne informacje potrzebne przy uzytkowaniu auta
- wymagane (do odbioru auta) dokumenty wysyłane są do Klienta w celu podpisania i odesłania skanem (oryginały należy przekazać naszemu Pracownikowi w momencie fizycznego odbioru auta)
- Rejestracja pojazdu i tablice rejestracyjne (szczegółowe informacje na temat rejestracji samochodów udzielają nasi Pracownicy salonu)
- we wcześniej ustalonym terminie, zdezynfekowany samochód czeka na Klienta, Należy pamiętać aby zabrać ze sobą wcześniej skanowane dokumenty
- pozostaje tylko odebrać kluczyki i odjechać samochodem (całość trwa niespełna 5 minut)
** W wyjątkowych przypadkach, wskazana procedura może się różnić lub jest niemożliwa